Sabtu, 30 Agustus 2014

οί φωνής και δεδο

Εάν η επιχείρησή σας έχει μεγάλους πελάτες, τότε σίγουρα πρέπει να παρέχει αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών για να τους κρατήσει ευτυχείς. Πολλές μικρές και μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, όπως οι τράπεζες, οι ασφαλιστικές εταιρείες ή εταιρείες ηλεκτρονικών, οι οποίοι απολαμβάνουν τη μεγάλη πελατειακή βάση, χρειάζονται άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών για να χειριστεί τις έρευνες και τα παράπονα των πελατών. Εξυπηρέτηση πελατών αντανακλά την οργανωτική συμπεριφορά και τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του. Οι έρευνες από τους πελάτες θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα και θα πρέπει να παρακολουθήσει ευγενικά. Η αποτυχία να κάνει έτσι μπορεί να ρίχνει σκιά στη φήμη της επιχείρησης στην αγορά.

Έχοντας λιγότερο χρόνο στη διάθεση, πολλές πολυεθνικές εταιρείες καταφεύγουν τώρα στο outsourcing θέσεων εργασίας εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό όχι μόνο μειώνει το κόστος εργασίας τους, αλλά επίσης να βοηθήσει στην εξοικονόμηση τεράστιο ποσό του χρόνου, το οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν στις κύριες δραστηριότητές τους. Πολλοί φωνής και δεδομένων θέσεων εργασίας με βάση την εξυπηρέτηση των πελατών είναι τώρα αναθέσει σε εξωτερικούς συνεργάτες στην Ινδία και σε άλλες ασιατικές χώρες, λόγω της αφθονίας pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah  των φθηνών καλά εκπαιδευμένο εργατικό δυναμικό. Θα είναι ακόμη έτοιμοι να εργαστούν σε βάρδιες στις ΗΠΑ και δυτικές εταιρείες να βοηθήσει. Ως εκ τούτου, Call Centers είναι τελική απάντηση για την ευρεία βάση των πελατών εταιρείες για όλα τα προβλήματα εξυπηρέτησης των πελατών τους.

Outsourcing εταιρείες επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στην υποδομή και το προσωπικό της. Το προσωπικό τους και καλά εκπαιδευμένο και έμπειρο, οι εταιρείες είναι καλά εξοπλισμένα με τις απαιτούμενες υποδομές για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των αναγκών των πελατών τους ». Πολλοί φωνή βάση τα τηλεφωνικά κέντρα τώρα χρήση αυτόματων τηλεφωνητές, που κάνουν περισσότερα από τη δουλειά για την απάντηση σε ερωτήσεις των υπερπόντιων πελατών. Αυτές οι μηχανές είναι τεχνικά τόσο προηγμένο ώστε να μπορείτε να προγραμματίσετε με τις πιο συχνές ερωτήσεις. Ακόμη και εάν ο καλών δεν βρείτε την απάντηση στην ερώτηση, τότε καλέστε θα κατευθύνονται αυτόματα στο φορέα που θα βοηθήσει στο να πάρει σωστό πρόσωπο. Μερικές φορές οι κλήσεις μπορούν επίσης να συνδέονται σε ένα εταιρικό δίκτυο δεδομένων.

Τηλεφωνικά κέντρα, όχι μόνο παρακολουθούν τις κλήσεις, αλλά επίσης να βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων ικανοποιητικά. Ακόμη και δύσκολα ζητήματα, όπως θέματα υψηλής τεχνολογίας συζητούντα

Tidak ada komentar:

Posting Komentar