Sabtu, 30 Agustus 2014

δεσπότης ή ο πελάτ

Έχω πει σε μερικά από τα άλλα άρθρα μου ότι μια εταιρεία φιλοξενίας πρέπει να παρέχουν καλή εξυπηρέτηση των πελατών για να πετύχει. Από την εμπειρία του παρελθόντος Ξέρω πόσο ενοχλητικό μπορεί να είναι για τον πελάτη εάν υποδοχής τους, δεν έχουν ένα καλό σύστημα υποστήριξης σε ισχύ. Πολλοί πελάτες θα περιμένουν γρήγορες απαντήσεις σε ερωτήσεις υποστήριξης τους, και αν δεν μπορεί να παράσχει αυτό μπορείτε να αρχίσετε να χάσουν τους πελάτες.

Για μια εταιρεία που φιλοξενεί για να είναι επιτυχής, θα πρέπει να είναι σε θέση να προσελκύσουν νέους πελάτες στην υπηρεσία τους και να διατηρήσουν παλιές τους. Μια σειρά μπορεί να χτίσει μια μεγάλη πελατειακή βάση σε λίγους μήνες, η σκληρή δουλειά είναι η διατήρηση των πελατών τους.

Οι Τύποι Υποστηρικτικών Υπηρεσιών

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για μια σειρά μπορεί να προσφέρει υποστήριξη πελατών για τους πελάτες τους, έχω απαριθμήσει μόνο μερικά παρακάτω:

Υποστήριξη email
Τηλέφωνο
Οργάνωση υποστήριξης
Ζωντανή Συνομιλία
Γνωσιακή Βάση

Πολλοί οικοδεσπότες προσφέρουν τώρα 24/7 υποστήριξη, καθώς, κάθε νέο κράτος θα πρέπει να εξετάσουν την παροχή υποστήριξης πελατών όλο το εικοσιτετράωρο, αυτό μπορεί να κοστίσει πολύ για να τρέξει αυτό το είδος της υπηρεσίας υποστήριξης, ωστόσο πολλοί πελάτες κάνουν αναμένουν 24ωρη υποστήριξη.

Υποστήριξη email

Αυτό είναι ένα βασικό σύστημα υποστήριξης με τη χρήση e-mail, μπορεί να είναι μια αργή μορφή της επικοινωνίας, αν ο οικοδεσπότης ή ο πελάτης ελέγχει μόνο εισερχόμενα e-mail τους κάθε ώρα, για παράδειγμα. Θα ήθελα να συστήσω παρέχοντας μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να επικοινωνήσετε με το προσωπικό υποστήριξης.

Τηλέφωνο

Πολλές εταιρείες που φιλοξενούν προσφέρουν τηλεφωνική υποστήριξη, ωστόσο, δεν είναι όλοι οι πελάτες θα χρησιμοποιήσει αυτή τη μέθοδο για να επικοινωνήσετε με τον οικοδεσπότη. Αν ο οικοδεσπότης μπορεί να απαντήσει στο τηλέφωνο για κάθε κλήση αυτή μπορεί να είναι μια πολύ γρήγορη μέθοδος για την απάντηση των ερωτήσεων των πελατών. Το κόστος που συνδέεται με την τηλεφωνική υποστήριξη μπορεί να είναι σχετικά χαμηλή, αν όχι δωρεάν αριθμό τηλεφώνου παρέχεται. Αυτό το είδος υποστήριξης δεν είναι απαραίτητη εάν το κράτος παρέχει άλλες αποτελεσματικές μεθόδου

Tidak ada komentar:

Posting Komentar